pondelok 24. septembra 2012

O mojich ježibabských nohách

Tak som sa konečne odhodlala...
Nie, nohy ukazovať nebudem, slabšie žalúdky by to pravdepodobne nezvládli a je dosť možné, že ani tie silné... :D

No takto. Mám od prírody suchú pokožku, ktorá mi to dáva vyžrať hlavne v zime, kedy mi až praská do krvi, nech sa mažem aj olejom z motora... A najviac si to odnášajú moje labky spodné. Chudátka, dlho som nevedela, čo  s tým, mazanie všetkým možným jemne pomáhalo, ale nie úplne. Pemza bola dočasné riešenie, v podstate už na druhý deň tam bola taká istá suchá a jemne stvrdnutá koža.
Až kým som sa nedopočula o vazelíne od Baley. Och, vďaka tomu, čo toto vymyslel!!!
Zbytočné ju nejako extra fotiť, myslím, že ju pozná takmer každý. Nechcela som veriť, že taký lacný výrobok môže pomáhať, ale používam ju len asi týždeň a viditeľne mi zjemnila päty :)
Kombinujem ju s chladivým maslom na chodidlá taktiež od baley :)
Milujem citrusové vône, takže mi to voní veľmi dobre, aj keď jemne chemicky.
Toto mi pomáha na moje paty. Ďalej ešte používam aj náplaste Compeed na otlaky, ktoré ich pomáhajú liečiť. Pretože ja mám otlaky takmer permanentne. A že prečo nosím stále tenisky :D
Čo používate vy na udržanie krásnych nôh ako z katalógu?

14 komentárov:

  1. Já jsem na chodidla používala i vazelínu a nakonec mi pomohl krém s konopím. Nemyslím si, že by to bylo zrovna tím konopím, ale hold krém byl nakonec lepší než vazelína, která byla na nohách dost nechutná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten citrusovy tusim musim ist ovonat:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vona je citronova, jemne matova aj podla mna.. taka nie uplne prava citronova.. ako som spominala jemne chemicka, ale mne sa paci. Ale v obchode je na nom este folia, neviem, ci to ucitis.. Ja som to riskla a som spokojna :)

      Odstrániť
  3. Já používám na nohy krém na ruce :-))

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vazelína. Pro mě je to synonymum pro univerzální mastnou věc, která zastoupí většinu zjemňujících nebo hydratačních kosmetických výrobků. Nepostradatelná! Ideální jako krém na zjemnění chodidel/pat (ano, taky je mám extrémně suché), ale nahradí klidně i krém na oční okolí nebo balzám na rty... takže souhlas - "vďaka tomu, čo toto vymyslel!!!" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky používám vazelínu, na nohy je to zázrak.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway :)
    Výhra je 600,-Kč na útratu na www.slevomat.cz :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja pouzivam tiez Baleu a vazelinu lebo moje nohy nebyt kazdomesacnych pedikur by boli este horsie ako tvoje:) ale v poslednej dobe sa mi strasne osvedcila aj ziaja na nohy pisala som na nu aj recenziu. Stoji do 2eur a narobi krasne veci :)
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já se nohou děsim, hlavně těch svých,mám děsně křivé prsty :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tohle snad ani neznám, ale dobrý tip, mrknu po něm. Já jsem ještě svůj zázračný krém na nohy neobjevila...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja ti hlavne vrelo odporucujem navsetevovat pravidelne pedikuru, ak mas tento problem. Pedikuru si samozrejme vies spravit aj podomacky, ale nie je nad to, zverit sa do ruky odbornicke...ja odkedy chodim pravidelne, nemam s nohami ziaden problem...a to som mala velky, pretoze mam zial krive prsty a este aj zle dostupujem, takze potom sa otlaky a stvrdnuta pokozka tvorili jedna radost.
    A zaklad su tiez perfektne padnuce topanky, idealne kozene.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej viem, ze takto by to bolo riesit najrozumnejsie, ale ja som tvor omylny a hlavne lenivy a hanblivy. Ale mas pravdu, plne uznavam :)

      Odstrániť
  11. Milá Armen, moje nohy na tom budou asi podobně, moc se o ně zrovna nestarám. Navíc mám obří palce, ostruhy a takovej divnej tvar, že mě vlastně všechny boty kompletně rozedřou. Takže ježibabské nohy, to je pro mě naprosto výstižný:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucie, vitaj v klube jezibabskych noh. Moj palec sa velmi rad tuli k ostatnym prstom, paty mam pravidelne zodrate od topanok, lebo nechcu mat pekny zensky tvar, tak ich vsetko derie... Tak asi tak, nie som proste dokonala, co uz :D

      Odstrániť