pondelok 22. októbra 2012

Ako som si zababrala prsty najdrahším lakom, čo mám

Tento lak je skvelý, patrí medzi moje najnovšie úlovky.. Okej, nedá sa povedať, že je to môj úlovok, lebo som ho dostala darom :)
Je to A England, odtien z kolekcie The Legends, jeho názov je Saint George, objednávala som si ho sama, ale je to darček. Stál 11,64 si myslím z oficiálnej stránky http://a-england.co.uk/
Poštovné a balné majú zdarma ako je rok dlhý. Lak prišiel do štyroch dní myslím.

Túto značku som chcela, odkedy som ju prvýkrát videla. Majú zaujímavé farby, veľmi sa mi páčia, pretože takmer každý jeden obsahuje holografické trbietky v sebe. A tie názvy sú tiež úžasné, odkazujú na Anglicko samozrejme.
Momentálne majú novú kolekciu s názvom Gothic beauties, ktorá je tiež nádherná.

Tak a poďme sa pozrieť na skvelý Saint George.
Lakoval sa perfektne, má presný štetec, ktorý sa prispôsobuje nechtom. Ak ich nemáte tak široké ako ja a nemáte obe ruky ľavé. Preto sa vopred ospravedlňujem, ale zababrala som sa aj tam, kde som nemala :D
čo už so mnou.
Schnutie je dosť rýchle, prvá vrstva uschla do dvoch minút, druhá neviem, hneď som ju prelakovala top coatom.
Krytie - stačí jedna vrstva, je to vidno na prvých dvoch fotkách.
Výdrž - ťažko sa mi to odhaduje, mne laky nevydržia ani jeden deň, budem si musieť prebrúsiť nechty a nepoužívať ich namiesto - šrobovákov, špáratiek, nožov, nožničiek... atď... Jednoducho, bez nadlaku vydržal asi deň, s nadlakom drží bez všetkého druhý. Ale byť normálna osoba, predpokladám určite - tri štyri dni :)
Farba je nádherná, tmavá, akú mám ja rada. V tieni a vnútri vyzerá ako tmavo - smaragdovo zelená, na slnku sa ukáže aj jej modrý odtieň. Trblietky hrajú všetkými farbami a na slnku ukážu najviac svoju krásu, vtedy mi lak pripadá, akoby samotný bol holograf a nielen trblietky :)
Tak poďme teraz na tie nevydarené fotky, ak sa mi to podarí lepšie, dám sem to, ale môj foťák odmieta chytiť správnu farbu laku a trblietky zlhtne už úplne. Preto sem dávam fotky nakoniec fotené IPhonom 4S.

 Tieto prvé dve fotky sú z prvého lakovania, kde som dávala pozor a nie som tak zababraná. Použitý len podlak a jedna vrstva A England. Fotené na umelom svetle.


 A toto je druhé lakovanie.. Takto to vyzerá, keď si človek lakuje nechty a zároveň pozerá telku. A zabudne si doma odlakovacie pero. A odlakovač. No čo, potom som to dala do poriadku, ale už bola tma a fotila som to len včera. Základ je, že je vidno tú krásu.
Určite chcem aj iné laky od tejto značky do zbierky :)
Čo naňho hovoríte vy? Páči? Či už je pridrahý?

10 komentárov:

  1. lak je naozaj moc pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten lak je naozaj nadherny! o tej znacke som este nikdy nepocula, tak idem mrknut :)
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej uplne prvej giveaway pri 3 vyroci blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se moc líbí, takový "předvánočně večírkový" :-) Taky se mi stává, že se štětečkem netrefím kam mám, pak pomůže vatová tyčinka namočená v odlakovači :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam na taketo "nehody" pero od Essence, ktore je na to skvele, ale ako som uz spomenula v clanku, vsetko som nechala doma a nechty lakovala u frajera. Predsalen, je lakernik, smrad z mojich lakov mu nevadi ako jedinemu :D

      Odstrániť
  4. ahoj, mozes mi prosim poslat adresu, ohladom vzoriek Nuxe? :) Opakovane sa mi nedari odoslat ti mail...dik

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Armen, ty máš blog??? A ani sa mi nepochváliš??? No tssss, som urazená :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa nerada chvalim a hlavne ked nemam cim :P Nuz tak... Vidis, ze nie som taka zrucna ako ty :D

      Odstrániť
    2. Nebyť Veve a jej príspevku ukážte mi vaše blogy, tak ani neviem, že ho máš. A ty myslíš, že mne sa takéto niečo nikdy nestane? :D

      Odstrániť
    3. Ja som presvedcena, ze nie a kym neuvidim na vlastne oci o opaku ma nepresvedcis :D
      Ale treba uznat, mojmu clanku to dodava smrnc... :D

      Odstrániť
    4. Tak teda nabudúce, keď sa mi to stane, tak to odfotím a pošlem ti to :D

      Odstrániť