streda 5. decembra 2012

Mikulášska nádielka od MUA

Zdravím,

pardon za dlhšie moje mlčanie (milujem zlý slovosled :D), ale po prvé nestíham a po druhé, no, priznajme si to, som jednoducho lenivá.
Čakala som už asi dva týždne na nejaké zásielky. Ako prvá dorazila zásielka od MUA, ktorú som si poprezeral 5.12. večer, čo môžem považovať za mikulášske. Trvalo im to presne dva týždne, čo je dosť rýchlo vzhľadom na nespočetné množstvo objednávok, čo mali. Možno jedna alebo dve veci dokonca pôjdu do rozdávačky, ešte uvidíme :)
Tak toto je ono, pardon za svetlo, fotené večer o šiestej, moja izba má katastrofálne svetelné podmienky, dokonca som zneužila brata a ešte mi osvetľoval baterkou na iPhone.
Tak tu sú fotky, budem robiť potom ešte recenzie na každý produkt zvlášť, tak potom budú lepšie fotky, lebo toto je dosť skreslené. :/

Paletka Undressed (budú swatche)


Celá objednávka

Pridávam ešte jednu fotku, kde to je trošku rozmazanejšie, ale farby viac zodpovedajú skutočnosti. A teraz sa odmlčím na tri mesiace, kým sa naučím fotiť. Ále čo, je to môj blog, tak čo

To, čo tu vidíte, fakt neodpovedá skutočnosti... :/ Zlý foťák. zlý!!(resp. naučte ma niekto fotiť v zlých svetelných podmienkach :/) No nič, všetky veci sa dajú pozrieť na stránke www.muastore.co.uk
Idem teda zľava:
1. Mystical glitter nail polish - odtieň Jellyfish 
2. Glitter eyeliner - odtiene 2 a 4, čiže zlatý a bronzový.
3. rúže odtiene 9 a 11
4. paletka Undressed

Čiže fotky asi aj považujte za bezpredmetné, zlatá linka a jeden rúž putuje mame. Ostatné asi mne alebo vám, uvidíme :)
Pokúsim sa sem dostať lepšie fotky, ale pochváliť som sa musela :D
Jedna malá zaujímavosť: Rúže by mali byť rovnaké aj gramážovo aj so všetkým, ale keď ich položím vedľa seba, odtieň 11 má asi o pol centimetra väčší obal :D
Vy ste objednávali od MUA? Prišlo vám všetko v poriadku a krásne zvlášť zabalené ako mne? Ste spokojné?

14 komentárov:

  1. Už sa teším na recenzie a dúfam, že zverejníš aj svoje výtvoty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alebo radsej aj nie, so "serioznym" malovanim este len zacinam, ja som vzdy skoncila max. pri linke :D Takze mi daj trosku casu :D

      Odstrániť
    2. Ja sa tiež nejako extra nemaľujem, horná linka je tiež môj vrchol maľovania :D Strašne ma to nebaví :D Ale rada si pozerám výtvory iných :)

      Odstrániť
  2. jeeeeeeeeeeeeeeeej ... kasne farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ohohooo, teším sa už na tú svoju.... inak, nakoniec som objednávala ešte raz, druhýkrát 3x undressed :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, omlouvám se, že ti píšu do komentářů, ale nemáš tu emailovou adresu (nebo jsem slepá). Chtěla jsem ti napsat, že musím svůj blog převést do soukromého modu, takže pokud ho budeš chtít ještě někdy navštívit (byla bych moc ráda), tak musím znát tvůj gmail. Doufám, že to nevyzní moc narcisticky nebo domýšlivě, že ti takhle píšu. Já osobně bych byla třeba trochu naštvaná, kdybych ráda chodila na nějaký blog a jednoho dne bych se na něj už zčista jasna nedostala, protože by byl pro mě nedostupný, tak jestli chceš, sem s emailem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. myslim, ze ta Undressed sla ako teple rozky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tym som si ista a teraz este zlavy 40% plus 5 praskajucich lakov zadarmo :)

      Odstrániť
  7. Ja som túto akciu zmeškala, ale už čakám na ďalšiu ...
    AK by si chcela tak pripoj k mojej Giveway súťaží sa o kondicionér aussie 3 minutes miracle .

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow !! Mají nádhernou barvu!! Mrkni na naš blog❤

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahoj :) pozývam na giveaway.... už len 3 dni!
    http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2012/12/xmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť