nedeľa 23. decembra 2012

Štastné a veselé!

Moje zlaté babenky, veeľmi ma mrzí, že som sa neozvala, hanba mi! Ale teda doladiť prácu, ay sme ukončili rok o dva týždne skôr, pričom šéf odišiel ešte týždeň vopred do Kóree (dúfam, že mi donesie kórejskú kozmetiku, budú potom recenzie!!! :)) a potom ešte predtermín z najťažšieho predmetu semestra. Nuž a ten bol v piatok a popritom doma pomáhať s prípravami na Vianoce a u frajera to isté :D No sranda, ale dnes mám konečne čas!

Tak najprv Vám želám takto na poslednú chvíľu šťastné a veselé Vianoce!
A teraz k mojim vianočným nechtom, ktoré mi tento rok celkom vyšli a je to také jednoduché, že aj krivoruký Edward ako ja to zvládol :D
Zeleno-červená kombinácia, aké prekvapivé. Zelená je A England Saint George a červený je Pupa od môjho drahého, číslo naspodu je písane N139. Nie je taký do oranžova ako na fotke, je nádherný červený. Žiadna oranžovosť, len môj foťák sa neznesie s umelý svetlom :D
Ale zdalo sa mi to fádne, aj keď Saint George má holografické trblietky, ale Pupa je obyčajná, tak som cez ňu natrela jednu vrstvu A England-Morgan Le Fay


 Tak takto nejako to vyzerá, tie moje pahýle :D
Štastné a veselé, bonusová foto, naša Maggie :)

Fotka stará asi rok, ešte nebola ostrihaná a hrozný náš koberec, ktorý neznášam, ale ak ho chcem vyhodiť, musím sa zmeniť na Supermana a odsťahovať všetok nábytok :D
V budúcnosti určite spravím aj článok o našich fenkách :)

Majte sa, krásne Vianoce!

3 komentáre: