štvrtok 28. marca 2013

Moja voňavučká výhra a prosba o pomoc pri výbere

Zdravím Vás, znova po dlhej odmlke... Čo už, patrím k lenivým ľudom :D Aspoň teda si to priznám, keď nič iné.
Za posledné týždne som vyhrala pár giveaway, presnejšie tri. Šťastie sa na mňa veľmi usmialo. Týmto chcem poďakovať babám, že to robia :) Lucke, Lenke aj Bibe, od ktorej mám okrem iného aj produkt, ktorý tu teraz budem spomínať. (pri každom mene máte odkaz na ich blogy, ktoré sú mimochodom skvelé, inak by som ich nesledovala). A to ja sa nezapájam do všetkých rozdávačiek, len takých, o ktorých viem, že produkty využijem alebo ich mám kam posunúť (rozumej mama a kamarátka).

Dnes budem teda písať o jednej z výhier od Biby, a to o telovom mlieku Yves Rocher.
Telové mlieko Yves Rocher žltá broskyňa

Český a slovenský popis

Tak najprv o obale. Je jednoduchý a to sa mi páči, plastový, čiže keď ho omylom hodím o zem, nerozbije sa. Takisto ma peknú etiketu a vrchnák je pevný. A tu začína moje jediné ale, čo mám na toto mlieko. To je totiž dávkovanie. Vrchnák sa odšrobováva približne rovnako ako malinovky. A tam je podobnosť s malinovkami aj pri dávkovaní. Mlieko je dosť tekuté, otvor je ako na fľaši jeden a pollitrovej a mlieko vám vyteká kade-tade. To mu ale odpúšťam kvôli vôni. Nádherná vôňa broskýň, dokonca tam cítim aj kôstku v ktorej býva mandľa, aspoň dúfam, že to je v broskyniach, nie v marhuliach :D Ale teda cítim to presne tak, ako keď rozpolíte broskyňu. Spolu s tým obalom som mala po prvom otvorení chuť to rovno vypiť. Vôňa je jednoducho úžasná.
Prejdime ale ďalej, je to mlieko, je teda tekutejšj konzistencie, zase sa ale nerozlieva kade-tade nejako extra a teda mi vyhovuje celkom. Vstrebe sa do pokožky ale takmer okamžite, zatiaľ čo pokožka ostáva hydratovaná. To vydrží pár hodín, na moju extra suchú pokožku, čiže na niektoré partie je ale nedostačujúce.

Konzistencia a farba

Zhrnutie: Mlieko nádherne voní, dávkovanie je ale nedomyslené, za tú vôňu mu to odpúšťam, vstrebáva sa superrýchlo,na suchšiu pokožku je akurátny pomocník, na moje extra suché miesta ale nestačí. Keď mám lepšie dni, čiže moja pokožka nie je až tak suchá, tak toto je dobrý pomocník, pri suchšich dňoch mám svoje Nevo z ladyboxu :)

P.S. Dúfam, že ste si všimli môj dotazník, tak vás prosím o pomoc pri voľbe môjho nového pomocníka na moje neposlušné vlasy. Či už s nim máte skúsenosti, alebo ste počuli, že práve tento je ten naj, dajte vedieť, cenove rozdiely ma nejako extra netrapia, keď ide o vlasy, už si radšej priplatím.

Ďakujem a prajem vám príjemné sviatky.

5 komentárov:

  1. 3 soutěže? Teda ty máš štěstí:) Mléko vypadá pěkně, já mám od YR ráda variantu s vanilkou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No akurat mi to tak vyslo :) ja vanilkovu vonu vo vseobecnosti nemusim, tato mi uplne vyhovuje, zym, ze mi to vonia akoby som prave rozpolovala broskynu, normalne ju vidim ako ju roztvaram :) to sa mi na nom paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Broskvové mléko jsem měla také a ta vůně je boží :) Stvořená na léto. Mám sice suchou pokožku a mažu se každý den, ale mne hydratovalo celkem na dlouho :) Mám moc ráda i olivovou, ostružinovou, malinovou, kokosovou, ovesnou, vanilkovou...no vlastně všechny varianty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tomu sa povie stastie :D gratulujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť