piatok 2. novembra 2012

TAG 11 otázok 11 odpovedí

Okej, nikto ma síce neoznačil, ale prečo by aj mal, však?

Pravidlá sú:



1. povedz o sebe 11 zaujímavostí...
2. odpovedz na 11 otázok od blogerky, ktorá ťa nominovala...
3. vymysli 11 otázok pre blogerky, ktoré nominuješ ty...
4. vyber 11 blogeriek, ktoré nominuješ (pod 200 followerov)
5. neoznačuj tú, ktorá označila teba 

Tak a začíname:
1. 11 zaujímavostí o mne

1. milujem autá, obľúbená značka je Alfa Romeo, inak všetko talianske, aj keď motoristi frflú na ich spoľahlivosť :) Ja milujem ich dizajn, všetkých značiek, čiže Fiat, Alfa Romeo aj Lancia :)
2. milujem motorky :) Mienim si spraviť postupne vodičák aj na najvyššiu kubatúru, ak sa bude dať :)
3. milujem históriu, či už posledné storočie alebo pravek, jednoducho ma to baví
4. z predchádzajúcich faktov vychádza, že milujem veterány. Chodievam s priateľom na zrazy, burzy atď...
5. pôvodne som mala ísť študovať archívnictvo :D
6. keď som bola malá, chcela som byť prvou ženou na svete, ktorá vyhrá veľkú cenu na F1 (závody formúl, ak niekto nevie :))
7. závody Veľkých cien F1 som s otcom sledovala už od jedenástich, dvanástich rokov :)
8. neznášam ružovú, ale že úplne ju nenávidím a pohŕdam ňou doslova :D
9. som prirodzene ryšavá, žiadne farbenie
10. ako malá som sa nerada hrávala, nebavilo ma to, keď už teda, radšej som bratovi kradla autíčka, ako sa hrať s barbie :D
11. bavia ma zahady a nevysvetlitelne veci... ako bermudsky trojuholnik, zahady staroveku a tak :)

2. 11 odpovedí
odpovedám na otázky od www.missbeautyaddict.com
11 otázok...
1. Čo ťa v poslednom čase potešilo najviac?
Ešte síce neprišiel, ale už ma teší... Ladybox :)
2. Čo by si robila, keby si bola na jeden deň chlap?
Všetko, čo sa u žien nepatrí: prežierala sa, vydávala všetky možné zvuky a tak... a šoférovala ako zmyslov zbavená, lebo rýchla žena za volantom je čudná, ale rýchly chlap, to je borec :D :D 
3. Ktoré tri veľkomestá by si chcela navštíviť?
Dublin, New York, Los Angeles, je ich viac, ale tieto tri sú asi top :)
4. Aký film ťa v poslednom čase zaujal najviac?
Ani nie v poslednom čase, ale už dávnejšie Spievanie v daždi.. Je to veľmi, veľmi starý film, ale skvelo spracovaný :) A hrajú tam skvelí herci 
5. Máš nejakú vysnívanú vec, ktorú by si si chcela kúpiť, ale nemôžeš? Ak áno, čo je to?
Niečo hriešne drahé a značkové, ale teraz ma ako najust nič nenapadá
6. Ktorá zo známych osobností je podľa teba najviac sexy... Jeden chlap, jedna žena...
U mňa chlap jednoznačne Johnny Depp, nech si hovorí kto chce čo chce... a žena.. asi Natalie Portman, ktorá mi je veľmi sympatická tou svojou skromnosťou :)
7. Je nejaká vec, alebo činnosť, pri ktorej si sa dušovala, že to nikdy neurobíš a predsa si to spravila?
Uuu, takých bolo :D Dlho predlho som tvrdila, že na motorku nikdy nesadnem.. Ale nie mami, naozaj sa nevozím na motorkách :D
8. Máš nejaké tajomstvo, o ktorom sa nikto nikdy nesmie dozvedieť?
Áno, veď kto nie?
9. Ak by si mohla cestovať časom, do ktorého roku by si sa vybrala?
Do každého jedného aspoň na deň... dejiny ma fascinujú , neviem si vybrať konkrétne, ale keď už by to veľmi muselo byť, tak asi za vlády Ľudovíta XIV. Kráľa Slnko, aby som zistila, či si až príliš neidealizujem mušketierov.. A potom také roke 1930-1940, keď vyčnievala iná ženská krása a nie vychrtnutosť :) A potom by som ešte chcela osobne navštíviť Forda... no je toho veľa  
10. Z čoho máš najväčší strach?
Klauni, no fuj, klauni... a že ma niekto niekde donúti obliecť si ružovú farbu... a teraz vážne, o blízkych sa asi najviac bojím...
11. Pieseň, ktorú si púšťaš najčastejšie... nie teraz, ale za dlhé obdobie - niekoľko rokov
Takých je viac... pre dobrú náladu je to Genesis. Invisible touch, pre smutné chvíle Nickelback- Far away aleo Hero alebo niečo proste od nich :) Pre romantickú náladu A-HA- Take on me :) A ešte Support Lesbiens - Cliché... Na každý moment niečo, nemám žiadny špecifický vkus :D

Vymysli 11 otázok
To sa ľahšie povie ako vymyslí... :/
1. Keby si vyhrala milión eur, čo by si s nimi spravila? Načo by si ich minula?
2. Ktorá je tvoja najobľúbenejšia kniha?
3. Aký film by si dokázala pozerať stále dokola?
4. Ak by si si mohla vybrať, ktorou literárnou postavou by si chcela byť?
5. Čo si robila minulé leto? Nie, robím si srandu... Veríš v nadprirodzené javy? (duchov a pod.)
6. Čoho sa najviac bojíš?
7. Najobľúbenejšie zvieratko?
8. Zamestnanie tvojich snov?
9. Ak by si mohla ísť kamkoľvek, kde by si išla? (štát, mesto, neexistujúca krajina, rozprávkové mesto...)
10. Z čoho si mala za posledný čas najväčšiu radosť?
11. Aká farba je tvoja najobľúbenejšia?

Uuf, hotovo, označím len dve baby a potom nech si robí každý kto chce, čo chce :D
anythingmadley.net

Tak toto bolo extra náročné...

2 komentáre:

  1. Ďakujem? :D Ale nie, potešila si ma celkom, aspoň mám čo písať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný post :)
    Poď na Estéé Lauder Giveaway! Hraje sa o rúž, lesk na pery a mini parfém :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/11/giveaway-v.html

    OdpovedaťOdstrániť