utorok 20. novembra 2012

Ako som bola nakupovať

 Tento víkend mal House skvelú akciu po celom Slovensku a to zľavu -50% na všetko, aj zľavnené oblečenie. Ak chcete vedieť o iných akciách, pridajte sa k fanúšikom ich stránky na FB a udete to vedieť vopred.
 Ja som blázon do zliav, to je každému, kto ma pozná, jasné :D
 Tak a čo som nakúpila (použijem oficiálne fotky zo stránky, bude to najlepšie)

Tričká s Mickey Mouse-om (na moju obranu, už som tam kupovala tričko s Garfieldom a je veľmi pohodlné, tieto vyzerajú rovnako dobre a pohodlne)

Toto je jedno tričko spredu a zozadu, to sa mi na tom páči :)
Pôvodná cena - 12,99 € , pozľave - 6,49 €
Ďalšie do zbierky, páči sa mi, že to naozaj vyzerá ako keby to práve niekto ešte poriadne nedokreslil :)
Pôvodná cena - 12,99 €, po zľave - 6,49 €   
A darček pre mamu
Svetrík pôvodne stál 14,99 €, po zľave - 7,49 €

Kúpila som jej aj silikónové hodinky vo farbe ladiacej k svetríku, ktorý je v reáli trošku tmavší. Neviem, koľko stáli pôvodne, boli už zlacnené na 3,99 €, keď som ich brala, takže po zľave som ich kúpila za rovné 2 eurá. Chcela som aj jednu mikinu pre frajera, ale to som nakoniec nechala tak.
Vy ste niečo nakúpili alebo nemali dostatok tovaru? Alebo ste nezaregistrovali túto akciu? Zaujímajú Vás takéto zľavy alebo len nad nimi mávnete rukou?

5 komentárov:

  1. krásne tričko, nie som moc na infantilné vzory, ale tento mickey mouse by nenechal chladnu ani mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já na slevy slyším. Zvlášť ty kosmetický. To bych si vždycky mohla nafackovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mickey-mousove je podarene, ja sa snazim odolavat zlavam, no nie vzdy sa podari:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vynahradzam si detstvo plne chlapcenskeho oblecenia a hraciek.. ale bla to vtedy moja volba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie tricka su perfektne


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť