piatok 9. novembra 2012

Moje (zatiaľ) nesplnené sny, resp. inšpirácia pre Ježiska

Mám pár vecí, ktoré chcem vlastniť a ešte ich nemám, respektíve mám v staršom "vydaní". A kedže je už takmer polovica novembra, rozhodla som sa sem dať akýsi wishlist.
1. Alfa Romeo 147 
Auto mojich snov už pár rokov. Nie som náročná, tento model má 4 až 12 rokov, kľudne som ochotná mať aj 12-ročné auto. Chcela som ho už minulý rok, ale finančne to nevychádzalo, preto mám jej mamku, model 146 :)
Toto je moja kráska, chcem ale túto:

Takže ak sa nájde štedrý sponzor, chýba mi nejaký ten peniaz pre kúpu tohto autíčka. :)
2. Tenisky Adidas Goodyear
Tenisky tejto značky v spolupráci s Goodyear už jedny mám, majú už ale tri roky. Ja ich úplne zbožňujem, od farebnej kombinácie...
...až po ich úžasne vymakanú podrázku :)
Chcela by som ale novší model, narazila som však na problém. V Trnave som ich zatiaľ nikde nevidela, nemôžem ich zohnať v kamennom obchode a z netu nechcem objednávať kvôli mojim čudným nohám.
Asi sa budem musieť uspokojiť s inými teniskami.
Ale ak by ste ich niekde zazreli, tu prikladám obrázky modelov, ktoré sa mi páčia najviac:


 Je veľmi veľa druhov, sú rozdelené do niekoľkých kategórií, ja poznam dve: Racer a Street...
3. Fén na vlasy
Tretia vec je konečne čisto ženská záležitosť (aj keď aj o tom by sme mohli polemizovať...). Potrebujem fén, náš má 30 rokov, je ružový (Ble!), síce funguje, ale predsa...
Lenže tu nastáva problém, jediné, čo viem o fénoch, keď ich vidím je, či sa mi páči farba a či je ľahký alebo ťažký... Takže ak viete poradiť,dajte vedieť, ja nerozumiem ani tej ionizácii ani studenej vlne a vlastne ničomu z toho :D Do minulého roka som si vlasy nechávala sušiť prirodzene, ale teraz nemám tri hodiny na to :D
Tu je ich pár, ktoré sa mi páčia, ale aké majú vlastnosti, to vám nepoviem, takže hocijaká rada ohľadom fénov pomôže mne aj potencionálnemu Ježiskovi :D


4. Parfém Annick Goutal
Tieto vône jednoducho túžim skusiť, aj keď mám teraz zásou až do dôchodku, ktorého sa už moja generácia nedožije :D
5. Tangle Teezer/DTangler
Tento "zázrak" chcem jednoducho skúsiť, ešte nie som rozhodnutá, či DTangler s rúčkou alebo Tangle Teezer bez nej... Ale asi to vyhrá rúčka :D
6. Lity
Áno, áno tie škaredo-nádherné topánky ja proste chcem!!! :)

A už aj stačí, dosť dlhý článok... A áno, ak dedukujete a hráte sa na Sherlocka Holmesa, správne si myslíte, milujem modrú farbu... A hneď po nej zelenú, hnedú a fialovú.
Čo by ste si želali vy od Ježiška?

6 komentárov:

  1. Tangle teezer mi prišiel predvčerom :D mám bez rúčky. a fén tiež potrebujem a mám rovnaký problém ako ty, proste netuším podla čoho vybrať :D som rozmýšlala že si zoberiem najlacnejší a hotovo, ale neviem... asi nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mary a ako sa ti s nim naraba, ked je bez rucky? Ja som sa toho bala, tak som objednala s :)

      Odstrániť
  2. Alfa Romeo je i mé vysněné auto, ale já bych strašně ráda Juliettu(nevím přesně jak se píše), to je má srdcová záležitost:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ano, Alfa Romeo Giulietta je aj moja srdcovka, takisto aj Brera, ktora je viac sportova, ale to su financne pre mna momentalne nedostupne auta.. Ja chcem to, co je mi dostupne a 147 splna tieto predpoklady :)

      Odstrániť
  3. ja tento rok ani nemam vyslovene, co by som chcela ( vzdy ma nieco nadchne, takze to by bolo na priebezny zoznam na cely rok), este uvidim, ci som vobec tento rok posluchala natolko, aby som nieco dostala:D, btw. ani som nevedela, ze TT je aj z ruckou, toto je pre mna novina:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano, ja som sa to dozvedela nahodou, ale neriskovala som, pre taku "sikulku" ako som ja a objednala som DTangler, cize s ruckou, bude to istejsie :)
      Som zvedava, ako sa k tomu postavia moje vlasy :D

      Odstrániť