pondelok 19. novembra 2012

Ako som skúšala ostošesť

Zdravím, znova sa ozývam.
Mala by som si totiž robiť veci do školy, tak prečo radšej v práci nenapísať článok, však?
Ešte dávnejšie mi lučiak poslala rôzne vzorky, za čo jej veľmi pekne ďakujem:





Nuxe krém som skúsila ihneď. Po prvé, zaujímala ma tá vôňa, ktorá sa jej nepozdávala a po druhé, zeujímalo ma, či je naozaj tak dobrý na suchú pokožku a nie je to len ďalší z olejových krémov, ktoré zanechávajú mastný film ešte ďalší deň. A kedy je to lepšie skúšať ako hneď po oholení nôh?
Tak najprv po otvorení mi do nosa vrazila jeho "jedinečná" vôňa. Neviem, či sa to dá nazvať vôňou, je cítiť bylinkami a má taký lekárenský podtón. No teda dobre to naozaj nevonia, ale...
Veď ukážem fotky:




Moja noha čerstvo po oholení, je vidno, že je naozaj suchá


Myslím, že rozdiel je dobre vidno :)

Podľa mňa by bol vynikajúci, nebyť tej vône. No a nehnevajte sa na mňa, ale taký smrad na tvár nedám. Zato na iné časti tela, okej.
Viac sa o ňom dočítate tu alebo tu

Pokožka hebká a hlavne nie suchá mi vydržala až do druhého dňa, čo je teda veľký výkon, väčšina krémov má výdrž tak do troch hodín u mňa.
Čiže na suchú pokožku je skvelý, nákup ale veľmi zvažujem, keďže krém má naozaj špecifickú vôňu. Vzorku som dala aj staršej generácii, presnejšie povedané mojej babičke, tak uvidíme, čo na to povie ona-bylinkárka :)
či možno používať krém na tvár aj na iné časti tela, nechám vám na zhodnotenie, ja osobne s tým problém nemám žiadny.
Na záver dodám, že kúpa sa oplatí, ak vám nevadí lekárenská vôňa alebo ste ochotní to risknúť kvôli veľmi dobrým účinkom na suchú pokožku. Ja som na vážkach.

7 komentárov:

  1. Ja odpadnem, ty si si s tym natierala nohy :))) Ake ok, vsak v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej hej :D ked som to onuchala, uz som to na tvar dat nechcela, uidime, ci povie nanho babka... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lékárenská vůně? To asi nebyl ten nejlepší marketingový tah:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prave preto som to nepatlala na moj ksichtik, ktory si aj napriek jeho krivosti velmi vazim a odskusali si to nohy, tie maju hold smolu, musia zniest aj krem na tvar.
      Veru, na tej voni by mali popracovat :D

      Odstrániť